Fasplatin avulla Yritys X vähensi asiakaspoistumaansa ja säästi 31 500€ vuodessa, parantaen samalla asiakastyytyväisyyttä. Tutustu, miten Fasplat voi auttaa myös sinua.
​
Yritys X Oy:n vuotuinen liikevaihto on 630 000 euroa 150 asiakkaan ansiosta. Keskimääräinen asiakaskohtainen liikevaihto kuukaudessa on 350 euroa. Yritys kasvattaa asiakaskuntaansa kahdella asiakkaalla kuukaudessa, vuosittain 24 uudella asiakkaalla, mikä nostaa liikevaihtoa 100 800 eurolla. Todellisuudessa 9 % asiakaspoistuma syö tästä 56 700 euroa, jättäen nettokasvuksi vain 44 100 euroa.
​
Siispä Yritys X päätti ottaa käyttöön Fasplatin, helppokäyttöisen työkalun asiakassuhteiden syventämiseen, ja onnistui alentamaan asiakaspoistumansa 4 %:iin. Tämä leikkasi poistuman kuuteen asiakkaaseen ja liikevaihdon menetyksen 25 200 euroon, tuoden vuosittain 31 500 euroa lisää kassaan. Tämä tarkoittaa sitä, että vaikka yksi henkilö käyttäisi vuoden aikana noin puolet työajastaan asiakkaiden kanssa asiakassuhteen analysointiin Fasplat-työkalulla, niin tilanne on kannattava. Puhumattakaan asiakastyytyväisyyden kasvusta ja lisäpalveluiden myyntimahdollisuuksien tunnistamisesta.
​
Kiinnostaako nähdä, miten Fasplat voisi auttaa sinun yritystäsi?
Ota yhteyttä, simuloidaan tilanteesi ja löydetään yhdessä parhaat ratkaisut liiketoimintasi kasvattamiseen.
​